.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با رای کمیته انظباطی فوتسال کشور ؛
گیتی پسند اصفهان نقره داغ شد / شهروند برنده بازی جنجالی
شمال نیوز : حواشی حمله اصفهانی ها به بازیکنان شهروند ساری ادامه دارد. دو تیم لیگ برتری قوتسال ایران پس از به جنجال کشیده شدن دیدار اصفهان و واکنش‌هایی که در رسانه‌ها داشتند هنوز هم در تیتر خبرهای فوتسال ایران قرار دارند.....
گیتی پسند اصفهان نقره داغ شد / شهروند برنده بازی جنجالی

شمال نیوز:  دو هفته پس از این که بازیکنان تیم شهروند ساری در اصفهان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، کمیته انضباطی تصمیم گرفت گیتی پسند اصفهان را با جریمه سنگینی مواجه کند. جریمه‌ای که هزینه‌ای ۲۰ میلیون تومانی روی دوش باشگاه می‌گذارد.

به گزارش شمال نیوز ،  حواشی حمله اصفهانی ها به بازیکنان شهروند ساری ادامه دارد. دو تیم لیگ برتری قوتسال ایران پس از به جنجال کشیده شدن دیدار اصفهان و واکنش‌هایی که در رسانه‌ها داشتند هنوز هم در تیتر خبرهای فوتسال ایران قرار دارند.

ماجرا از این قرار بود که تعدادی از بازیکنان تیم شهروند ساری در بین دو نیمه بازی برابر گیتی پسند در اصفهان مورد حمله ، فحاشی و ضرب و شتم قرار می‌گیرند که این ضربه و شتم از سوی عوامل تیم گیتی پسند و تماشاگران این تیم صورت گرفته است. شهروند ساری نیز به دلیل عدم تأمین جانی در نیمه دوم از بازی خودداری کرده بود.

اکنون کمیته انضباطی حق را به تیم میهمان داده و شهروند را ۳ بر صفر برنده آن مسابقه اعلام کرده است. گیتی پسند باید بابت رفتار تماشاگرانش ۲۰ میلیون تومان جریمه پرداخت کند و بازی خانگی بعدی این تیم در لیگ برتر نیز بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

مربی دروازه بانان گیتی پسند و سرپرست این تیم نیز هر کدام یک میلیون تومان جریمه شده‌اند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.